sobota, 11 grudnia 2010

06.07.09 // po Niedzieli poniedziałek ;p

I po wpisach
dwie 4+
i jedna 5 :D

Teraz muszę napisać 1 rozdział pracy
a tak mi się nie chce :/
ja nie lubię pisać.

A do tego jeszcze kot ma ranę na uchu
normalnie dziurę prawie na wylot :(
i musi siedzieć w domu by nie zabrudzić
a miauczy przeokropnie
bo przyzwyczajony do biegania po dworze przez cały dzień :/
dlatego siedzę z nim na dworze całe dnie...


?Hablas espanol? :D




*********09.07.09*************


Wejść na tę stronę, poczytać artykuły z gazet o tych dziewczynach i od razu własne problemy są niczym.....

blog
http://d-d-p.blog.onet.pl

linki do artykułów
http://linki-d-d-p.blog.onet.pl

komentarzy [31] Komentuj z głową »
zadowolona
13.07.09 20:25, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
O, jak u Ciebie pachnie latem, pomimo pisania pracy i kociej dziury w uchu. Ja też chłonę wakacyjną wolność, jak gąbka, żeby starczyło na długie zimne wieczory. Bardzo się zdołuję tymi artykułami?
spokojna
13.07.09 11:47, Woldox // hej
// skasuj komentarz
zdjecie konika polnego Ekstra+
zadowolona
12.07.09 20:39, **Tosia**
// skasuj komentarz
a wszystko dobrze:) licze dni do wylotu:D
leń
12.07.09 16:20, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a impreza się udała, fanie i śmiesznie :) a głowa dobrze, bo ja nie piłam wypiłam tylko 3 kliny i lampkę wina :D
zakochana
12.07.09 12:24, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no no wnet nowy wpis sie przyda :p
nieszczęśliwa
11.07.09 19:49, Patitka
// skasuj komentarz
miałam egzamin zawodowy z zawodu Opiekun Medyczny
samotna
10.07.09 22:22, Maślak
// skasuj komentarz
Znam ten blog. Sporo o nim u nas w lokalnej Wyborczej pisali. Rak to taka choroba z którą bardzo trudno wygrać, i trudno uwierzyć, że można ... Czasem wiara nie wystarczy. Gdy ktoś się o niej dowie traktuje to jak wyrok śmierci, choć są przykłady że można! Okrutna i nieprzewidywalna choroba ... Ot choćby dziennikarze którzy w tym samym czasie "publicznie" chorowali: Marcin Pawłowski zmarł, a Kamil Durczok wrócił do pełnego zdrowia.
smutna
10.07.09 21:23, she_ra
// skasuj komentarz
Ale się spłakałam na tym blogu ;( naprawdę straszne... Ta Dominika... moja rówieśniczka... nawet jak mnie nie przyjmą nigdzie, to mam szansę za rok, a ona... :(
smutna
10.07.09 20:49, she_ra
// skasuj komentarz
Nie znam tego bloga, zaraz sprawdzę. Wyniki okazały się lekko enigmatyczne, ale ogólnie jest raczej źle. Biedne kocie uszko :( a piesiu jaki kochany!
spokojna
10.07.09 19:22, KiniaM
// skasuj komentarz
... znam ten blog ... :(
foch
10.07.09 12:00, pink_butterfly
// skasuj komentarz
znam tego bloga. wstrzasem bylo dla mnie to, ze dominika umarla. :(
smutna
10.07.09 11:17, hari
// skasuj komentarz
a kotek biedny, pamiętam jak moja Fazucha musiała w kołnierzu chodzić, też nieszczęśliwa była.
smutna
10.07.09 11:16, hari
// skasuj komentarz
ramki dorobione w photoshopie (;
zakochana
09.07.09 15:59, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nie, ona jest spoko. Nigdy nie mówi złych rzeczy. Pana P. tez pomine milczeniem. Szkoda na niego słów. Pierwszy raz w życiu ktoś tak mi dokopał, ale zawsze musi być ten pierwszy...
zakochana
09.07.09 15:24, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Własnie wpisałam nową notkę ;))
sexy
09.07.09 13:24, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
to powinien kolniezyk miec taki specjalny czy nie trzeba bylo?
zakochana
08.07.09 19:07, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no budujemy sie w wyobraźni na razie ;*
zadowolona
08.07.09 19:04, Iv
// skasuj komentarz
ja juz jezdzilam na wozku i lubie to ;) wiec nie byl to dla mnie problem
zadowolona
08.07.09 15:57, Iv
// skasuj komentarz
wiesz no jak nie masz czucia w nogach to przesiadka z lozka na wozek jest masakryczna, ale i sam spacer w miasto dal popalic (krawezniki, dziury i nierownosci, najgorszy byl piasek)
sexy
08.07.09 15:44, clymenia // ,
// skasuj komentarz
doskonale cie rozumiem bo też muszę pisać a bardzo mi się nie chce;/ ehhh
zadowolona
08.07.09 15:38, Iv
// skasuj komentarz
wszystko jest za wysoko .. ludzie roznie reaguja ale czesto sa zmieszani .. ale zyczliwi zazwyczaj :)
zakochana
08.07.09 09:37, Maduixa // tak U2 bedzie w Polsce ale w Chorzowie....
// skasuj komentarz
a mnie w Polsce we wrzesniu nie bedzie...Zaluje ze nie bedzie mnie na Madonnie ani na Orishas.
szczęśliwa
08.07.09 07:48, gojda31 // cmok
// skasuj komentarz
nie nie my juz razem..
zadowolona
07.07.09 22:52, Iv
// skasuj komentarz
jak sie to robi technicznie to nie jest zle .. ja od masowania troche sily w lapkach mam wiec nie mialam strasznie ale czulam rece po 4 dniach jazdy na wozku calymi dniami (schodzilismy z wozkow tylko w ubikacji i do lozka) na poilki tez na wozkach :P hehe akcja sie udala - zebralismy 360 zl za zdjecia i jeszcze bedziemy je pokazywac i robic zbiorki rzeczy dla schronisk :) pozdrawiam
zakochana
07.07.09 00:56, *tabaque
// skasuj komentarz
Luknij u mnie na piesia, dodałam fotę:) tego co Ci mówiłam że mamy :)
sexy
07.07.09 00:04, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
biedny kotek czemu na smyczy no wiecie co fajny konik polny
zakochana
06.07.09 23:27, *tabaque
// skasuj komentarz
Gratulacje takich ocenek :) Super zdjęcia u Ciebie zawsze, masz oko :D JA powinnam oddać 1 rozdział mgr pod koniec września ale wątpie w to ;p
chora
06.07.09 22:45, malaemka
// skasuj komentarz
Nie :(( Studiowalam nawet na dwoch kierunkach -tzn nie jednoczesnie. Pierwsze nie dawaly mi spelnienia bo byly zaoczne i jakos tak bylo za latwo ( dziennikartwo ) a pozniej dzienne filologie polska :) I wtedy wlasnie poznalam Marco (przed rozpoczeciem) pol roku jakos i nie moglismy bez siebie zyc.Przed sesja wyjechalam do Niemiec (tu mieszkal, a teraz mieszkamy) i nie wrocilam do Polski :) Ale jakos nie czuje sie gorsza czy cos. Teraz prawie wszyscy studiuja , a nie sadze , by zwiekszyla sie liczba inteligentow ;) papierek zwlaszcza w polsce czasem nic nie daje i moje kolezanki pracuja na kasie albo w miesnym a sa po uniwerku np. zastanawiam sie nad zawodem tutaj , pozniej moze architektura wnetrz jak bede miaal super niemiecki ;) to tyle :)
zakochana
06.07.09 21:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
też dziś troszkę owadzików pofociłam :P
foch
06.07.09 20:35, pink_butterfly
// skasuj komentarz
?Cómo estás?
chora
06.07.09 19:41, malaemka
// skasuj komentarz
kiedys 'mowilam' po hiszpansku ,uczylam sie na studiach ale tylko semetr bo pozniej studia rzucilam i ucieklam tutaj :P a co, umiesz hiszpanski ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz