piątek, 3 grudnia 2010

16.05.08 // Głupi kierowcy, Biedne kotki.

Witam.

Idąc dziś do Galerii na zakupy, zobaczyłam pod swoim płotem tego biednego kotka...
Już go nie ma wśród żywych [*]
Zapewne potrącił go samochód.

Koty nieruchomieją, gdy oślepiają je światła samochodu. :/

Niestety, nie pierwszy on i nie ostatni na tej drodze. ;(
Oby mojego to nigdy nie spotkało.

Mam na dzieje, że za tęczowym mostem będzie ci lepiej.
Napewno. ;(

Jedyne pocieszenie, że to nie mój koteczek.
Bo on chyba boi się samochodów.

Pozdrawiam słonecznie :)

PS. Dostałam dziś 4 z koła z rachunkowości finansowej. Bo zrobiłam 2 głupie błędy. :|


komentarzy [10] Komentuj z głową »
zakochana
25.05.08 00:35, Frage
// skasuj komentarz
gratulacje:) ja bym chyba rachunkowość finansową oblała:P
zajęta
24.05.08 23:40, Moniaa
// skasuj komentarz
Dziękuję bardzo:) Była wspaniała:P Tobie dla odmiany, miłej niedzieli :* :) pzdr:*
zakochana
24.05.08 20:21, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki, mam nadzieję, że już niedługo znajdę :))
zadowolona
24.05.08 15:14, **Tosia**
// skasuj komentarz
wiesz ten snieg dodawal uroku szkoda tylko ze nie widzialam widoku ze schroniska z Morskiego:/ mgla byla taka ze ledwo co brzed bylo widac:(
zakochana
21.05.08 20:50, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nie, no .. jesli chodzi o płacę to akurat mnie to nie dziwi. 5 godzin w Fitness + praca biurowa i dodatkowo sprzątanie u niego w domu. To we Włoszech ja zarabiałam 2500 za same sprzątanie :)). Jednakowoż facet podejrzany i już ;/
foch
21.05.08 19:49, *Justasia // .
// skasuj komentarz
To dzieki mojej mamie :P
zmęczona
21.05.08 10:41, funny
// skasuj komentarz
oj do pracy to bym nawet chetnie poszla,ale nie mam w moim miescie gdzie:)
spokojna
20.05.08 20:14, lovelka
// skasuj komentarz
Jak dobrze, że moja Melasia nie wychodzi z domu. Kierowcy powinni naprawdę uważać... A jak coś się stanie to chociaż zabrać zwierzaka do lekarza. Chyba tyle mu się należy.
zajęta
19.05.08 09:24, Moniaa
// skasuj komentarz
Też widziałam wczoraj taki "wypadek"... Nic przyjemnego...:/ Gdzie ci kierowcy mają czasem oczy, to ja nie wiem :/
zakochana
18.05.08 16:13, *buskowianka*
// skasuj komentarz
W USA bylam w sumie 9 razy w ciagu roku.Tak sie zlozylo, ze zaczelam pracowac nad amerykanskimi projektami i moj szef stwierdzil ze musze latac co 4-5 tygodni. Niestety teraz zaciskaaj pasa i do Stanow zbyt szybko nie polece.Ale pozyjemy zobaczymy. A co do koteczkow - mi juz pare razy zabil samochod kotka :( tylko co zrobic, jak one czasem same wpadaja pod same kola :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz