piątek, 3 grudnia 2010

10.12.08 // Dziś wpis ;p

Hej :)

Miał być wpis po weekendzie,
ale skoro zrezygnowałam z wyjazdu do Poznania
to robie go dzis.

Zrezygnowałam bo od niedzieli jestem chora
a pogoda nie rozpieszcza i nie zacheca :/
A jeszcze do tego mam babcie w szpitalu :(

U mnie oprócz kataru i bolącego gardła po staremu narazie
bo po Nowym Roku zaczynaja sie zaliczenia
a w lutym sesja :/
a do tego jeszcze w tym semestrze jest ich strasznie duzo....

więc prosze TRZYMAĆ KCIUKI :)

Pozdrawiam :)
Teraz trochę poodwiedzam :D

PS. CZY KTOŚ WIE czyja ta FOTA z BIŻUTERIĄ (u góry) ? Znalazłam :D pink-butterfly ;p

komentarzy [52] Komentuj z głową »

rozczarowana
17.12.08 19:40, Pozytywnie_zakręcona
// skasuj komentarz
dzieki xD

zadowolona
17.12.08 14:45, **Tosia**
// skasuj komentarz
nowa fotka mnie bedzie jak zafarbuje wlosy i je zetne;P w piatek ide szalec z wlosami:D

spokojna
17.12.08 13:51, lana
// skasuj komentarz
dzięki za komentarz!:) Zdrówka życzę i powodzenia przy zaliczeniach!!! P.S. Fajny psiak!:)

zadowolona
17.12.08 12:10, 4maleeena
// skasuj komentarz
po prostu nie ma to znaczenia, czy to mikołajki, srajki czy inne walentynki. dzień jak codzień. i tyle.

spokojna
17.12.08 12:07, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
a dziekuj:)...jakos skasowalam profilowa fotke i nowej nie umiescilam...

sexy
17.12.08 10:43, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
niom bestia fotogeniczna jest :D

foch
17.12.08 00:30, pink_butterfly
// skasuj komentarz
o rety ja tez tak mam czesto, ze chce znalezc jakies zdjecie u gory i oczywiscie wchodzi mi profil innego uzytkownika... :D zdjecie mego autorstwa - moja torba. :o) nasze swieta tzn moje i mego bojfrenda... :D dzieki za komentarz!

zajęta
16.12.08 23:51, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja ci proponuje dwie tabl stoperanu i od razu minie ci ta biegunka

zajęta
16.12.08 23:20, **Kirke**
// skasuj komentarz
lepiej kup zdrowy sok np cappy a nie cole

zajęta
16.12.08 23:19, **Kirke**
// skasuj komentarz
moze ci cos zaszkodzilo, wiesz tam tez zdarzaja sie nieswieze dania albo niedosmazone

zajęta
16.12.08 23:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
jesli po kolejnej dawce antybiotyku dalej bedziesz miala biegunke to wez go odstaw bo to moze byc skutek uboczny, ja na szczescie biegunki po zadnym nie mialam ale od wczoraj mam zgage, na szczescie jednak gardlo troche przyblaklo i bol nieco sie zmniejszyl

zakochana
16.12.08 22:31, Monii // ...
// skasuj komentarz
No tak, jednak powszechnie wiadomo ze o gustach sie nie dyskutuje ;]

spokojna
16.12.08 22:13, KALIOPE
// skasuj komentarz
ano, tylko jak sobie pomyśle że w czwartek mam znowu iśc to aż mnie skręca:// jakos nie przepadam za chlorowaną woda:///

zakochana
16.12.08 22:13, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ej ja tez ;/ poza tym w MaCu nagle zaczela lac sie woda z sufitu... masakra.. awaria

szczęśliwa
16.12.08 21:10, .lovelybee.
// skasuj komentarz
no fajnie ma :D hehe.

zadowolona
16.12.08 14:56, 4maleeena
// skasuj komentarz
Nie rozumiesz mnie, U NAS, czyli w moim otoczeniu - my nie obchodzimy tego typu świąt. Walentynki, Mikołajki, Halloween... Cywilizowani ludzie nie potrzebują specjalnej okazji by swoim bliskim sprawiać przyjemność, niezależnie od narodowości i miejsca zamieszkania. Amen.

zajęta
16.12.08 00:16, **Kirke**
// skasuj komentarz
ok postaram sie.........dobranoc

zakochana
15.12.08 23:32, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
To jest skarpetka Mojego "biednego" studenta ;)

sexy
15.12.08 20:13, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
ciudny piesek:)

szczęśliwa
15.12.08 17:50, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a dobrze slychac;p do samym swiat w lodzi siedze. a co ma byc z nyny? zyje zyje ::P

zakochana
15.12.08 16:18, Monii // :]
// skasuj komentarz
no dosyć ciekawe;]

zadowolona
15.12.08 14:58, Iv
// skasuj komentarz
dziekuje :) a foty rewelacja :)

sexy
15.12.08 14:56, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
a podobno ten film jest fajny czsytalam pozytywne komentarze na temat tego filmu

sexy
15.12.08 14:55, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
tak nie ma to jak rozwalic sie i objadac smakołykami:)

zajęta
15.12.08 14:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
poszlam do tej lekarki u ktorej bylam ostatnio, dostalam antybiotyk kolejny ale zastanawiam sie czy pomoze skoro inne zawiodly, no i kolejne 5 dni zwolnienia najwazniejsze to teraz zrobic ten wymaz,

zajęta
15.12.08 14:37, **Kirke**
// skasuj komentarz
no i wrocilam od lekarza, diagnoza- wirusowe zapalenie gardla, w srode bede miala robiony wymaz i wreszcie sie dowiem co to jest

zadowolona
15.12.08 11:50, 4maleeena
// skasuj komentarz
U nas się nie obchodzi mikołajek :P

zajęta
14.12.08 23:20, **Kirke**
// skasuj komentarz
tak z tego co wiem tez trzeba zrobic badanie

nieszczęśliwa
14.12.08 23:11, *złośnica*
// skasuj komentarz
no to w takim razie zdrówka i powodzenia na uczelni!:))

zadowolona
14.12.08 14:33, aniaw
// skasuj komentarz
to jest stół a mi się podobał ten mikołaj i fajnie grał jengo beals ( czy jak to się tam pisze ) a ja siedziałam na mini ławeczce pozdrowionka i plusik

zajęta
14.12.08 14:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
tez bym chciala wiedziec co mi jest, nawet zastanawiam sie czy ja nie mam w sobie jajkiegos gronkowca bo w przedszkolach latwo takie gowno zlapac ale nie moge isc na wymaz bo trzeba podobno odczekac min 2 tyg od ostatniej choroby a ja mam wcxiaz nawroty i nie mam jak tego zrobic.Zaczynam sie naprawde o siebie martwic bo nie wiem jak to kurestwo wyplewic z siebie

zajęta
14.12.08 13:54, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz co nie wiem czy mam usiasc i plakac czy sie smiac, jutro wracam do roboty a gardlo wyglada tragicznie, nie wiem co mam zarzyc zeby sobie pomoc, kazdy antybiotyk ktory oststnio bralam dawal poprawe na kilka dni, zalamac sie mozna

zajęta
13.12.08 21:34, **Kirke**
// skasuj komentarz
ach te choroby, ja znow mam dziwnie podwyzszona temperature i jestem ciekawa co jutro bedzie, mam nadz ze to tylko zwykle jajeczkowanie bo jesli mam miec znow nawrot choroby to sie zalamie, dopiero co dwa dni temu zakonczylam kuracje antybiotykowa i wszystko do dzis bylo ok

rozczarowana
13.12.08 17:27, k8libby
// skasuj komentarz
czułała lubią przebieranki ;) ja go nie zmaltretowałam, to istock ;) ja mam koty :p

spokojna
13.12.08 17:05, KALIOPE
// skasuj komentarz
heh na zakupy to mi sie ostatnio wychodzić nie chce, dlatego część prezentów zamówiłam przez internet:)))

rozczarowana
13.12.08 16:33, Pozytywnie_zakręcona
// skasuj komentarz
ehh niestety tak już jest

zadowolona
13.12.08 16:24, Iv
// skasuj komentarz
wielkość psa ma tu niewielkie znaczenie .. raczej jego waga .. tzn czy ma nadwage. Tak lecze ja, bez zastrzykow by nie chodziła juz

zakochana
12.12.08 22:32, Monii // no dziwne...
// skasuj komentarz
ale coś mi się wydaje, że mój luby zaplanował całą szopkę związaną z tymi zaręczynami...:P być może niedługo będę mogła opowiedzieć Wam tą historię hihi:P natomiast wcale mnie to nie martwi ze jest to dziwne... Może dlatego, że my jesteśmy troszeczkę inni niż wszyscy!!! A nasza miłość nie zwarza na braki pierścionków i konwenanse z tym związane :P A co do sali... O boshe czasem myślę ze jest boska :]

spokojna
12.12.08 19:05, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
hej hej:) U mnie...studia, Przyjaciele, On. Nic nowego. Czasu brak na sunsilk po prostu...Postaram się poprawić:) A u Ciebie?

zakochana
12.12.08 19:02, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
moze dlatego, że już kiedyś ją dawałam? :>

zakochana
12.12.08 10:06, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Też się tym martwię, ale czego się nie robi dla przyjaciół ;)

zadowolona
12.12.08 09:32, Iv
// skasuj komentarz
moja Azulka tez ma chore stawy .. zwyrodnienie .. barki i kręgoslup :( ale ma lepsze dni ze i pobiega sobie :)

zadowolona
12.12.08 09:18, aniaw
// skasuj komentarz
oj bidulek no mój piesio Emir też mial problemy ze stawami ale co 2 lata dostaje zastrzyk który mu usztywnia łękotke i nie kuleje i podobno go nie boli pozdrowionka i oby weterynaż temu piesiowi też pomógł

zajęta
11.12.08 22:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
trzeba bylo sprobowac chociaz, przykro mi z tej 2 ale wierze ze szybko poprawisz

zakochana
11.12.08 19:50, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
jeżeli uda mi się jakimś cudem na niego zdążyc powiem swoją opinie :)

zadowolona
11.12.08 15:24, Iv
// skasuj komentarz
psina świetna :) a u mnie .. hmm .. rodze kamyki nerkowe i w sumei jak narazie daje rade

leń
11.12.08 11:28, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja byłam pierwszy raz i bardzo mi się podobało, teraz będę jeździć... ja umiem pływać ale nie lubie jak jest tak duż znanych mi osób :D

zakochana
10.12.08 23:22, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Na pewno ktoś taki się znajdzie ;)). Trzymam kciuki :*

zajęta
10.12.08 22:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
a kolczyki sa naprawde urocze

zajęta
10.12.08 22:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie marrtw sie zaliczysz wszystko na min 4.5 mowie ci

zakochana
10.12.08 21:55, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
ah sesja...zaliczenia masakra;/ ale trza to przetrwac;)

zadowolona
10.12.08 20:28, aniaw
// skasuj komentarz
dzięki ja też się ciesze że schodzi i mam nadzieje że się nie zatrzyma i zejdzie do końca niom superaśny ten bałwan nie i ma groszki w tyłku ;-) pozdrowionka śliczną mod=rdke ma ten piesio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz