piątek, 3 grudnia 2010

28.01.08 // przydaloby sie... ;p

mama krzyczy ze gram, a sis moze gadac to mysle ja tez pogadam :)

Co u mnie?
Nauka :/
Zaliczenia a od dzis sesja
ale tylko albo aż
3 egzaminy
jutro tj 29.01.08 - mikroekonomia
w czwartek 31.01 - prawo
za tydzien w czwartek 7.02 - rozwój i funkcjonowanie gospodarki
im dalej tym gorzej ;p
8.02 jest matma ale ja jestem zwolniona bo mam z cwiczen 5 :D

A dzis bylam po wpis z nauk o organizacji - po 30 min okazallo sie ze stoimy nie pod tymi drzwiami co trzeba :D
dobrze ze ja nie dojezdzam zza miasta ;p

Sis ma ferie ale sie w wekeend uczyl;a a ja nie :D bo ma mature.
Teraz poszla do kina. Jutro jedzie do Piotrkowa do partnera ze 100dniowki chyba mozna powiedziec chlopaka. On ja na pewno ale ona jego nie wiem jak mocno ;p
zazdrośććććććć........... buuu

Jesli zalicze to bede miec 2 tygodnie ferii, a jesli....
to niby wcale bo trzeba bedzie sie uczyc na.... ;p

narazie mam ladne ocenki
oprocz wyzej wymienionej organizacji 3,5 i socjologi 3 :|
ale sie ciesze ze zaliczylam :D
i OBY TAK DALEJ :D

TRZYMAĆ KCIUKI !!!!!!!!!!! koniecznie :)

powinnam sie teraz uczyc na jutro ;p ale mi sie nie chce...
hehe


komentarzy [8] Komentuj z głową »
sexy
02.02.08 16:28, sweet_natalia // .
// skasuj komentarz
dzieki;****
samotna
01.02.08 00:17, strupka
// skasuj komentarz
Dzieki!:) Przeslodka tapetka!:) Pozdrawiam!
zajęta
31.01.08 00:12, Moniaa
// skasuj komentarz
a właściwie przedwczoraj:)
zajęta
31.01.08 00:12, Moniaa
// skasuj komentarz
Przebrnięcie przez socjologię to była dla mnie droga przez mękę:D hehe powodzenia na sesji:) Jak poszło wczoraj?:)
zadowolona
30.01.08 11:59, Iv
// skasuj komentarz
czesc :) jak mnie tu dawno nie bylo :P
szczęśliwa
30.01.08 11:45, .lovelybee.
// skasuj komentarz
dzieki ;-)
szczęśliwa
29.01.08 12:51, .lovelybee.
// skasuj komentarz
ten kto to pisal to mial naprawde super pomysly :| mogl sam sie zabrac za organizacje a nie teraz pieprzyc. wkurwia mnie takie cos. jak mu sie nie podobalo to mogl wyjsc nikt go nie trzymal na sile. mi sie podobalo nie wszystko oczywiscie ale ogolnie bylo super.
zakochana
28.01.08 21:52, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
hej Zuczkowa :* ja mam z makro i mikro po 3... ale z socjo 4 :D i z maty tez 4 :) uff jeszcze tylko 1.02 podstawy zarzadzania i ferie do 11.02 :) powodzenia!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz