sobota, 11 grudnia 2010

10.04.10 // "Oszczędźmy słów, niech pozostanie wielkie milczenie..." - Jan Paweł II [*] »

Photo Day porażka -jak dla mnie,
zamiast 3,5h było 1,5h
z powodu katastrofy pod Smoleńskiem.
oraz mało fot dworca :/

Dojeżdżamy do dworca wysiadamy i M. mówi:
- rozbił się samolot z prezydentem. nie żyje.
- że co...
- naprawdę.
Pomyślałam - prima aprilis to był tydzień temu, głupi żart....

Ale pogoda dopisała - słońce z przelotnym deszczem.
i miałam okazję zwiedzić trochę miasto.
FOTY są i to najważniejsze.

WROCŁAW - przePIĘKNE MIASTO :D

niestety w końcu trzeba było wrócić domu
(jaki prawdziwy tekst kolegi - "Wrocław wita Kalisz wieś") xD
i do szarej... (czarnej) rzeczywistości... [*]

Foty z photo day
http://www.mmwroclaw.pl/blogEntries

Pozdrawiam

************
http://www.kciuk.pl/Fake-W-styczniu-przewidzial-zalobe-narodowa-w-kwietniu-a10543

*******************************************
?Nie da się budować trwałych relacji na kłamstwie. Kłamstwo dzieli ludzi i narody. Przynosi nienawiść i złość. Dlatego potrzeba nam prawdy. Racje nie są rozłożone równo, rację mają Ci, którzy walczą o wolność. (?) prawda, nawet najboleśniejsza, wyzwala. Łączy. Przynosi sprawiedliwość. Pokazuje drogę do pojednania.?

komentarzy [18] Komentuj z głową »
sexy
19.04.10 16:11, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
dokładnie miejmy nadzieje ze ten tydzien ta sloneczna pogoda przyniesie nam wszystkim same pozytywne rzeczy moc uściksów przesyłam
zajęta
19.04.10 12:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
a jak dziś dzień ci sie zaczął? ja musiałam wziąć dzien wolnego bo mam zapalenie okostnej zęba i od dwoch dni jade non stop na srodkach przeciwbolowych. Nikomu tego nie zyczę, bo bol nie do opisania, pozdrawiam
sexy
18.04.10 11:48, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
witam jak tam nastroje w ta sloneczna niedziele? plusa łap
zajęta
17.04.10 23:20, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja od tygodnia siedze przed TV i ogladam wszystko co dotyczy katastrofy, potworna sprawa.........
zajęta
15.04.10 19:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
u mnie w porządku, wychowawstwo mi odpowiada i najwazniejsze wracam o normalnych godzinach z roboty a nie jak bylo do tej pory po 17.00.A co u ciebie?
sexy
13.04.10 16:49, Narzeczona
// skasuj komentarz
nieee ma, to prywatne wiesz foty, chyba nie każda chciałaby być uwieczniona na stronie internetowej np w stroju seksownej uczennicy:)) Jedno takie zajebiste widziałam zdjęcie u niego w gabinecie laska miała okulary przeciwsłoneczne czapkę policjantki wielkie szpile leżała na brzuchu i zdjęcie z poł profilu. Wyglądała super!! A inne miały np sesje jako okładka playboya:)) Fajne zdjęcia:)
sexy
12.04.10 20:20, Narzeczona
// skasuj komentarz
na codzien rząd wyzywają od najgorszych, a teraz wszyscy mają żałobe. Bo jak wszyscy to i każda owca też. dlatego ja tez to przemilcze:) Pomysł z erotyczna sesja zdjęciowa przed slubem mi się bardzo podoba - widziałam zdjęcia innych panien młodych i ja też chce:))
zajęta
12.04.10 18:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
ogólnie ok, dziś miałam pierwszy dzień miesiecznego zastępstwa w klasie II, jestem zadowolona.
zajęta
12.04.10 14:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
i jak ci idzie to pisanie?
zajęta
11.04.10 21:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
Dziś się popłakałam w kilku momentach transmisji przywiezienia trumny z prezydentem. To naprawde straszne, co sie zdarzyło wczoraj. Ciekawa jestem co jutro zarzadzi u mnie w szkole dyrekcja. A co do zuzi, to rosnie smyk z dnia na dzień.........pozdrawiam
szczęśliwa
11.04.10 18:51, mamba
// skasuj komentarz
nie dziękuje ;)))) dokładnie, w ten wypadek trudno uwierzyć
zakochana
11.04.10 17:28, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no cos tam mam, nic ciekawego.
zajęta
11.04.10 17:22, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Ja nadal nie mogę się z tego otrząsnąć... jakby to do mnie nie docierało. Taka tragedia... :(
leń
11.04.10 16:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a egzamin 6 klas :) aha, no można i tak
zakochana
11.04.10 15:02, *tabaque
// skasuj komentarz
ja nadal nie mogę w to uwierzyć....smutno. :( || dostałam 4, więc super. udało się. dzięki za pamięć.
szczęśliwa
11.04.10 08:00, .lovelybee.
// skasuj komentarz
analiza finansowa ulalala ;D ciezki kawalek chleba ;p
sexy
10.04.10 23:05, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
juz zdrowa zdrowa na szczescie, no tez sie ciesze ze mam kogo dusic już rok :D
leń
10.04.10 22:31, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
nie ja, mój brat. ja też się nie wypowiem, bo jak mówię, że to całe rozbicie samolotu to jakiś spisek, to mówią mi, że wojnę z ruskimi wywołam, więc sie nie wypowiadam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz