sobota, 11 grudnia 2010

01.10.09 // Nowy Rok Akademicki 2009/2010

Dziś pierwsze zajęcia
Oficjalnie rozpoczęłam 3 rok studiów :D

Plan zajęć jak zwykle do kitu
Brak dnia wolnego
chyba że se sama zrobię ;p
tzn nie pójdę na wykłady.

Pogoda za oknem do chrzanu
leje i leje :/

Ja chcę L-A-T-O !!!!!!!!!
:D

Pozdrawiam
"zmarzluch" ;p

Proszę oddaj głos,
by wesprzeć Kaliskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt :)
http://www.tesco.pl/konkursy/schroniska/index.php

http://www.example.pl/category/arcyrzemioslo?sidepanel

http://www.rudaklara.pl

komentarzy [28] Komentuj z głową »
spokojna
04.10.09 20:40, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Niesamowite i zakręcone są te "stwory" na ostatnich zdjęciach .... ten żyrandol to chyba jednak z mini karafek na olejki :)
szczęśliwa
04.10.09 17:05, .lovelybee.
// skasuj komentarz
mialam przyjemnosc zobaczenia ;p fajnie nawet ale to juz nie ten sam klimat 'kopca'. nie no geo z bobinska nie jest tak zle..skonczylam z 4 ;p wiec da rade. chociaz wymagania swoje ma no i pyta szczegolowo 2 osoby na kazdej lekcji ;p
zadowolona
04.10.09 17:05, **Tosia**
// skasuj komentarz
jak sie wybiore to dodam:) bo ostatnio ceny biletow byly za wysokie zeby wchodzic na cala wystawe:/
zajęta
04.10.09 16:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
wazne zeby wogole cos znalezc bo teraz z robota tragedia, milego nowego tygodnia i do nastepnego zaklikania
zakochana
04.10.09 16:04, Frage
// skasuj komentarz
śliczne zdjęcia:)
zadowolona
04.10.09 14:30, **Tosia**
// skasuj komentarz
ja teraz czekam na wystawe psow u mnie w miescie tzn dokladnie na osiedlu:) ahhh bedzie co ogladac:)
zakochana
04.10.09 09:42, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki........... wszystko pozornie wygląda pięknie... Wczoraj się pokłóciłam z Pablo i skończyliśmy tą znajomość. Czekałam jak głupia, kiedy do mnie przyjedzie, a teraz widzę jaka byłam beznadziejnie głupia. Niczym się nie różni od facetów, których poznaję i ich nie chcę. Może powinnam związać się z kimś z rozsądku - tak na chwilę, żeby wymazać tego kretyna Hiszpana z pamięci.Buziaki :*
zadowolona
03.10.09 23:36, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Zagłosowałam, choć to kropla w morzu potrzeb biednych zwierzaków.
zadowolona
03.10.09 23:21, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Zmyślanka- co za urocza nazwa. A jesień musi być żebyśmy mogli stęsknić się za wiosną. Na twoich zdjęciach jesień prezentuje się całkiem miło.
zakochana
03.10.09 22:54, Maduixa // wzajemnie... ja dzis sie relaksuje przy szampanie i arbuzie z moim mezem:)))
// skasuj komentarz
a niedziela pewnie uplynie spokojnie, moze jakis filmik na DVD, a w przyszly weekend dluugi weekend; 3 dni wolne,juhu!!!
zakochana
03.10.09 22:36, Maduixa // no fajnie fajnie...
// skasuj komentarz
zalozylam ja jak narazie 3 razy: na slub, na sesje plenerowa nad Zalewem Zegrzynskim i na poprawiny w Barcelonie:))) fajne te twoje fotki, super kolorki.
zakochana
03.10.09 22:25, Maduixa // w Barcelonie byla tylko powtorka dla najblizszej rodziny ale bez slubu
// skasuj komentarz
tylko taki obiad w restauracji hotelu 4*, a w Polsce wesele bylo na jakies 80 osob.
zakochana
03.10.09 22:13, Maduixa // juz 2 miesiace minely od slubu a tu drugi
// skasuj komentarz
tzn taki obiad dla 35 osoby, ktore nie mogly przyjechac do Polski, a przy okazji ubralismy sie w stroje slubne i zrobilismy mini sesje:)
zadowolona
03.10.09 21:13, **Tosia**
// skasuj komentarz
niestety nie podrozuje a bardzo bym chciala :D moze wtedy zdala bym egzamin licencjacki:D hehehe a golebie byly najwazniejsze:D im wiecej tym lepiej :D a do tego paluszki i karmienie golebi:D
zajęta
03.10.09 21:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
no tak zupelnie dobrze to nie jest, caly wrzesien to przychodzace zle wiadomosci, narazie spokoj a co bedzie dalej pokaze czas, wazne zeby mi sie udalo znalezc robote od listopada bo inaczej bedzie bardzo krucho w sprawach finansowych, pozdrawiam i znikam na kolacje, postaram sie jeszcze jutro tu zajrzec na moment przed odjazdem brata. Trzymaj sie cieplo
zajęta
03.10.09 20:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
brakuje mi sunsilka strasznie. Wkurza mnie to ze tak rzadko tu zagladam, kiedys siedzialam niemal codziennie po 2 godz min na dzien a teraz raz na miesiac raptem na 10-15min, masakra, pozdrawiam
zadowolona
03.10.09 17:39, **Tosia**
// skasuj komentarz
upssss pospiepszylam sie ale juz poprawilam;)
szczęśliwa
03.10.09 14:41, .lovelybee.
// skasuj komentarz
taaa...gwiazda sie zrobila. żal.com ;p az wstyd ze do kopca chodzila. a ten maly.. no mat-geo :D fajny profil :D wiec co mowie hehe. zwlaszcza geo z bobinska i matma z plebanska <lol2> no ale powodzenia mu zycze ;D ..taa..taki ze mnie kujon zee łooo... :P
zajęta
02.10.09 20:43, **Kirke**
// skasuj komentarz
hej, ja za tydzien pierwszy zjazd po wakacjach zaczynam, pozdrawiam
szczęśliwa
02.10.09 17:19, .lovelybee.
// skasuj komentarz
z bobinska./ cos tam sie robilo ;p/ a kto poszedl na mat geo bo tego nie czaje
szczęśliwa
02.10.09 16:42, .lovelybee.
// skasuj komentarz
zal ;) /reszty nie bardzo rozumiem ;p
sexy
02.10.09 10:28, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a ja już zakończyłam edukację studencką i żal mi do tych czasów. + na początek kolejnego studenckiego roku :)
zakochana
02.10.09 00:44, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a zaczął mi się remontem kuchni :/ już mam dośc a jeszcze może 3 tyg ;/ nie no myślę,że 2 ;) Zajecia zaczynam dopiero do poniedziałku ;))
zadowolona
01.10.09 19:30, **Tosia**
// skasuj komentarz
a wszystko ok wlasnie dodalam nowe fotki:)
zakochana
01.10.09 17:34, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nie poszłam do TV. Na razie to zgłosiłam i wstępne rozmowy były z jedną dziennikarką. Natomiast poszłam na policję drugi raz.. zobaczymy.. :)
zakochana
01.10.09 17:33, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Tak, zniknie :). Ponieważ to program, który pozwoli nam sterować co chcemy widzieć w necie, a czego nie ;)
leń
01.10.09 17:18, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
poprzednio był delfin ale same kontury. Na łopatce :)
zakochana
01.10.09 15:55, *tabaque
// skasuj komentarz
Ja 5 zajęcia zaczynam i prędzej się tam nie wybieram! O nie ! U Ciebie jak zawsze piękne foty:) Pozdarwiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz