sobota, 11 grudnia 2010

21.01.10 // Angielski || 28.01 dopisek

Zaliczenia na razie do przodu.
Jutro kolejne :/

Ale najgorszy będzie ANGIELSKI :(
Pisemny i ustny egzamin.
Mam do opracowania 16 tematów na ustny :/
*********************************************
W piątek były Warsztaty taneczne z Iwoną Pavlović :D
fajna babka ;p
nie ta sama co w TzN

Wciąż do przodu i na razie tylko jedna 3 :)
Jutro kolejne ostatnie zaliczenie
od poniedzialku sesja - 4 egzaminy :/

Ale dziś pozytywnie zaskoczona przez jednego pana doktora :D

Pozdrawaim
zycze Powodzenia sunsilkowiczkom na Egzaminach :)

komentarzy [12] Komentuj z głową »
zakochana
08.02.10 18:12, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nic, obżeram się teraz. Chce mi się spać i do łóżka zaraz pójdę ;d
spokojna
07.02.10 22:22, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Pozdrawiam ,bo daaaaaaaaaaaaaawno nie zaglądałam .
zakochana
07.02.10 22:10, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a ja dzisiaj mialam egzamin z angola pisemny i ustny;p poszlo gladziuuuuuuuuuutko . tobie na pewno tez;)
zakochana
07.02.10 21:57, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja mam już za sobą 4 egzaminy, jeszcze 1 :) na razie mam same piątki z ćwiczeń zaliczeń a z egzaminów: tróję, 3 i pól, 4 i piątkę :P powodzenia!!!:D jak u Ciebie?:D
szczęśliwa
05.02.10 08:13, .lovelybee.
// skasuj komentarz
super..ja mam sesje do 12go i mam maskarycznie duzo roboty! ehhh :)
sexy
30.01.10 20:18, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
no moj kwiatek okazał sie mieć bliźniaki i przełamał sie ale oparłam go o ścianie hahahaha a telefon bardzo dobrze sie sprawuje
zakochana
30.01.10 09:42, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Umowa zlecenie to mam opłacane wszystko oprócz ubezpieczenia chorobowego. Poza tym nie wlicza się np. do Urzędu pracy. Jeśli Cię zwolnią to ni Ci się nie należy..
zajęta
29.01.10 13:39, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
A dlaczego nie możesz mieć takich krótkich fryzurek?
leń
29.01.10 11:57, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a dziękuję :D
zajęta
28.01.10 21:34, bdagusia
// skasuj komentarz
Dziękuję:) I również życzę powodzenia, chociaż pewnie Ty już masz większość egzaminów za sobą... A jak angielski?? Już po?? Ten angielski to taki normalny, czy jakiś szczególny?? np. ja mam prawniczy- uwierz, to dopiero jest masakra! :)
zakochana
27.01.10 01:29, *tabaque // ,
// skasuj komentarz
a co to za tematy ? ja z ang. kiepsko takiego biznesowego... a jaki to;> pozdro
zajęta
21.01.10 15:18, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
U mnie też zaliczenia na razie do przodu. Jutro egzamin, w przyszłym tygodniu 2, potem jeszcze 2. No i ta praca wisi ciągle nade mną. Powodzenia! :) Ps. Niestety z angielskiego jestem noga ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz