piątek, 3 grudnia 2010

18.10.07 //...

Hi all ! :)

Jeja już prawie tydzień od moich urodzin minął :p

Ale ten tydzien szybko minal
poniedzialek wolny
wtorej tylko angol
środa tylko na wykladzie z prawa bylam bo zle sie czułam i na socjologie nie poszlam
dzis angol nuudny wyklad z rozwoju i funkcjonowania gospodarki oraz super matma /czyt. niżej :D/
a jutro tylko W-F :D

fajny tydzien
szkoda ze kolejny to parzysty i bedzie duzo wiecej tych zajec ;p

Ćwiczenia z matmy potweirdziły to że lubie baaaardzo lubie zeby nie powiedziec ze kocham ten przedmiot szkolny :D

Przykład pierwszy facet podal - 5 minut - i Kasia idzie do tablicy
przykład 2. - 10 minut - i p.przyklad 1. :D
przyklad trzeci - 15 minut - i ...
patrz przykład pierwszy <lol>
choc przy ostatnim zapieralam sie ze nie umiem i ze nie pojde ;p

A pan doktor I. W. mówi: te zadania są atwe bo koleżanka je lewą reka zrobila i do tego jest blondynka...

/mgrrrr/ wypraszam sobie co ma do umienia matmy to jaki mam kolor włosów i ktora reka pisze !! :D

A na koniec kolezanka napisala mi liscik: mysle ze zwolni cie z egzaminu.
/ja tez to w tej samej chwili pomyslalam - jak zobaczylam jak On na mnie patrzy/ :P

A jeszcze w poniedzialek bylam na tancach :)
Nowe kroki w cha-chy.
Lock-step [znam już] i 'turecki ręcznik' [fajna nazwa] :D

A tak to nie podoba mi sie ze dzis tak zimno bylo w porownaniu z wczoraj :/
Ja chce latoooo :D

A co tam u was ?

PS. Potrzebuje słodkie życzenia urodzinowe... kto mi wymyśli bo ja w te klocki nie teges jestem .. ;p /2. urodziny Galerii/
Będę wdzięczna... :)

Pozdrawiam
wasza leworęczna blond matematyczka.


komentarzy [35] Komentuj z głową »

sexy
02.11.07 13:23, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
ja osobiscie nei cierpiałam matmy ani w gimnazjum ani w liceum :)

sexy
02.11.07 13:22, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
ooo to widze ty masz czas eypełniony po brzegi nauka tańce no no no tak trzymac a moze by tak nowy wpisik :D

zajęta
01.11.07 22:54, Moniaa
// skasuj komentarz
Hejooo:) Co tam u Ciebie? Łap buziaka:* miłego weekendu dłuugiego :-)

zakochana
01.11.07 20:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
zasłuzyłam sobie:))

szczęśliwa
01.11.07 20:08, .lovelybee.
// skasuj komentarz
stara bidaa ;p

spokojna
01.11.07 18:56, KiniaM
// skasuj komentarz
Dla mnie to dzien zadumy ...... dzien wspomnień , ktore tego dnia żywiej biegaja po głowie ... Jest radośnie jak wspomnę życie tej osoby i smutno, że juz jej nie ma ...... Nie podchodze do tego dnia jak księża ... śmierć i zmartwychwstanie ... ja po prostu wspominam żywiej moich bliskich.

zadowolona
01.11.07 11:03, Forgotten // .
// skasuj komentarz
-----<----@ róze jakze piękna dla Pani:) hihi;* ;* +

zakochana
31.10.07 23:57, Maduixa // ja od malego chodzilam na taniec towarzyski
// skasuj komentarz
nawet w przedszkolu pamietam ze tanczylam krakowiaka i poloneza i nawet mam zdjecia...a teraz mi sie rzucilo juz od jakis 10 lat na salse :)))))))

samotna
31.10.07 23:55, story.about.pola
// skasuj komentarz
jak ja bym chciała chodzić na tańce. a tu nie ma czasu...i gdzie...i leniwa jestem :P ah :P

zakochana
31.10.07 23:42, Maduixa // z halloweenowego klimatu zapalilam tylko swieczke w ksztalcie wydrazonej dyni
// skasuj komentarz
i usilowalismy ogladac Scary Movie 3 ale tragedia.

zadowolona
31.10.07 18:30, Iv
// skasuj komentarz
pająk mój DZiękuję :D heheh

szczęśliwa
28.10.07 09:26, Adrianna // <<<<<>>>>>
// skasuj komentarz
spóźnione podziękowania za życzonka urodzinowe! :) Kurcze we wrześniu skończyłam 30 lat! :)

szczęśliwa
25.10.07 10:41, Pyza
// skasuj komentarz
hej hej pani zuczek-dzieki za czesto odwiedzinki ja mam amło czasu na wszyatko!!!pozdrawiam cie serdecznie!!!!

szczęśliwa
24.10.07 13:50, Łapa // .
// skasuj komentarz
Masz rację.

spokojna
23.10.07 20:00, Nahia Takako
// skasuj komentarz
Hej;* co nawego słychać? mam super matme , az miałam za kare kartkówke , ale i tak było super :) zoastwiam plusika :* pozdrówki:*

zakochana
22.10.07 19:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
weeekend hmmm :P Adam miał wolną chatę :)) ciocia wyjechała, a my leżelismy w łózku, ogladalismy filmy na dvd i uprawialiśmy seks :P o ;):P buehehehehe

zakochana
22.10.07 09:25, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
hej,juz niewazne na kogo glosowalam :) wlasnie szyykuje sie do szkoly :/

szczęśliwa
21.10.07 21:44, Justasia
// skasuj komentarz
A ja nie lubie matmy :P beee :PP

spokojna
20.10.07 11:35, Nahia Takako
// skasuj komentarz
Hej:* ale miałas cudny tydzien , ja już dawno nie miałam takiego , ajestem zawanowa nauka , ajk ngdy , ciagle przy ksiażkach ... blee.... nawet w weekend ledwo znajduje czas aby wyjsc ;( ja za matematyka nie przemadam , jak mam cos obciczac , ale jako lekcje , kocham ,szczególnie teraz w liceum , poprostu wchodze na matme z złym humorem , a jka wychodze to płacze ze śmiechu , jest cudownie ;*:) bym Ci wymysliłam wierszyk , ale nie mam głowy ostatnio... :(( Plusika zostawiam :* Pozdowionka :*

zakochana
20.10.07 10:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
pogoda jest już jak w zimie :(( hm na razie nei myślę o tym. Będziemy sobie inaczej sprawiać przyjemność :P__ a tak to gumy ;)

zajęta
20.10.07 00:35, Moniaa
// skasuj komentarz
Ja nie lubię matmy:P Dziekuję za życzonka tak a propos:P Miłego weekendu słonko:*

zajęta
19.10.07 23:48, *patka*
// skasuj komentarz
oooo widzisz to Ty zdolna dziewczyna jak może z egzaminu będziesz zwolniona ;)

szczęśliwa
19.10.07 19:41, .lovelybee.
// skasuj komentarz
moze sie facet zakochal?:D mlody czy stary ten wykladowca? :P ;>

zajęta
19.10.07 19:08, bdagusia
// skasuj komentarz
...no to masz już przerąbane... cały sunsilk będzie latał do Ciebie na korki z matmy:P ja za matematyką średnio przepadam, za to moje prawo... mmm:P

zajęta
19.10.07 19:01, na_opak // witam.
// skasuj komentarz
. . . już nie pamiętam... mmm na jakiejś stronce ze znaczeniami imion;) tyle wystarczy wpisac w googlach;)

szczęśliwa
19.10.07 17:59, Łapa // .
// skasuj komentarz
Hej.

chora
19.10.07 16:46, *Vanilla***
// skasuj komentarz
siedze chora w domu i juz mam dosyć wszystkiego:///

zakochana
19.10.07 16:27, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
eee no to luzno;)

zakochana
19.10.07 16:19, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
no 5:) na koniec jak cwiczeniowca wpisuje oceny z zaliczen, to zazwyczaj jest tak ze ten ktodostanie 5 ma fory na egzaminie:). nie boj sie oni wszystko notują sobie,albo zapamietują. im czlowiek bardziej aktywny na cw. tym lepiej dla niego. Przynjamniej w wiekszosci uczleni tak jest:)bo nie wiem moze u Ciebie jest inaczej, chociaz wątpie. wykladowcy i inni sie powatrzają na tych uczelniach.

chora
19.10.07 16:17, *Vanilla***
// skasuj komentarz
cześc co slychać???

zakochana
18.10.07 22:25, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
ciesze ze Ci sie na uczelni uklada:) u mnie tak samo :) podoba mi sie :).... ale i tak pochmurnie u mnie bardzo..... buzka:*

zakochana
18.10.07 22:05, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Nie potrafię skleić odpowiednio słów o moim dotychczasowym bycie;) Coś kiedyś naskrobię. ;*

zakochana
18.10.07 21:34, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
jak bedziesz miec 5 z cwiczen to zwolni:) chociaz ja mialam taką babke z logiki, ktora nie zwolnila nikogo mimo tych piatek ktre mieli co poniektorzy. tez jestem mankut:P

leń
18.10.07 21:34, Wyrzeźbiona Z Czekolady
// skasuj komentarz
a co słychać?? jakoś do dupy jest :(

leń
18.10.07 21:07, Wyrzeźbiona Z Czekolady
// skasuj komentarz
nie nawidze angielskiego lubie ylko pare textów mojego kolegi : what are you doing now [ lub beach jak kto woli nie wiem czy dobrze napisalam] i fack you old beach co znaczy witaj wspaniala dziewico <lol2> no i pare innych ale ogólnie to nie przepadam za tym przedmiotem zdecydowanie wole ruski ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz