sobota, 11 grudnia 2010

30.05.10 // Kalisz w teledysku.

Chyba przestane tu wchodzić
Wszystkie szczęśliwe i zakochane...

U mnie sesja zaliczeniowa.
Nauka, nauka i jeszcze raz brak chęci :p

Czerwiec
Dni Miasta Kalisza
1850 lat miasta

11 czerwca - Pod niebem Kalisza - Budka Suflera
12 - 13 czerwca - Festiwal Historyczny
mam nadzieję że dużo ludzi przyjedzie z poza Kalisza
było by fajnie :)
13 czerwca - Wystawa psów Rasowych w Kaliszu

Jak wszystko zaliczę i obie zerówki
to weekend opisany na górze będzie super jako relaks
i odpoczynek przed nauką do obrony :D

Tylko żeby pogoda dopisała !!!
Ale będzie focenie :D
odbije sobie sobote w ktora musialam sie uczyc
a Poza Kadrem byli w plenerze z modelkami :D

Dobra wracam do nauki :p
Pozdrawiam.
****************************
Mieczysław Szcześniak promuje swe rodzinne miasto - Kalisz w teledysku :D
http://www.calisia.pl/articles/7320-mietek-i-kalisz-w-teledysku

komentarzy [14] Komentuj z głową »
sexy
12.06.10 09:11, clymenia // ,
// skasuj komentarz
Pogoda dopisała na ten weekend:)
zakochana
09.06.10 01:30, *tabaque
// skasuj komentarz
:*
zajęta
03.06.10 23:35, bdagusia
// skasuj komentarz
Och to on jest z Kalisza?? Miałam okazję mieć z nim bliższe kontakty pod koniec marca i wiele u mnie stracił... uwielbiam jak śpiewa, jest diabelsko zdolny ale niesympatyczny buc z niego jest:( Ale teledysku się doczekać nie mogę, te dzieciaczki są słodkie i pomysł fajny:) Jak będziesz coś o nim wiedziała to daj znać:)
zakochana
03.06.10 18:06, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Kochana, wiekszosc fotek jakie mam wstawiam, wiesz gdzie. Tutaj wolalabym pozostawic tylko moje wpisy ze zdjeciami wrozek ;)
zakochana
03.06.10 14:02, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Eee.. tam. Przyjdzie czas i nawet nie zauwazysz jak wpadniesz po uszy ;))
zakochana
03.06.10 11:50, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
może znajomości nie masz,ale przecież praktyki w Ratuszu czy gdzie tam miałaś i zawsze możesz tam spróbować:D:D
zakochana
02.06.10 13:34, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja może bd miała obronę na początku lipca:D
zakochana
02.06.10 13:16, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ah to ja juz będę po wszystkim hehe;), a na jaki wydzial się wybierasz? chyba,ze wroclaw wakacyjnie
zajęta
02.06.10 10:59, **Kirke**
// skasuj komentarz
drugie zdjęcie sliczne, co tam u ciebie? ja na urlopie do przyszlego wtorku
zakochana
01.06.10 14:32, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
to ktorego masz tę obronę? bo juz się pogubilam. ktora ma kiedy hehe
zakochana
01.06.10 13:49, *tabaque
// skasuj komentarz
zakochane wszystkie...hm m co Ty! :) powodzenia w sesji i udanego imprezowania :) ja już wszystko zaliczone, praca oddana :) ah:)
zakochana
01.06.10 11:49, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hehe... czesc Pani Zuczek. Jak tam nauka? Wiesz to taki okres, ze nie trudno o zakochanie! ;)
sexy
31.05.10 12:24, clymenia // ,
// skasuj komentarz
zaliczysz na pewno wszystko bezproblemowo:) a potem będziesz szaleć na dniach miasta Kalisz :)
zadowolona
30.05.10 20:25, *Zbuntowany Anioł*
// skasuj komentarz
achh no skad ja to znam... :) bedzie dobrze :D:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz