sobota, 11 grudnia 2010

28.11.09 // Sobotni wieczór z matmą :D

W zeszły weekend mama wyciągnęła mnie do cioci i...
zaraziłam się i byłam cały tydzień chora :/
Z tego p[opwodu opuściłam zajęcia w czwartek i piątek
chociaż już się lepiej czułam.

Na studiach trudniej opuszczasz zajecia niz w szkole
bo usprawiedliweienie mamusi nic nie da ;p
a do lekarza nie poszłam, bo mi sie w kolejce nie chcialo stac ;p

Próbuję poprawiać tą wstrętną prace licencjacką
okropność :/

Ciasta z kaszą jeszcze nie upiekłam,
ale za to zrobiłam ciastka owsiane <pycha> :)

*************
A dziś mam sobotni wieczór z matematyką :D
który zafundowala mi koleżanka ze studiów.
Jestem jej wdzięczna i to bardzo...
Jak ktoś ma problemy, to do poziomu LO bardzo chętnie pomogę :D
na miarę swoich możliwości :)

Pozdrawiam :)

komentarzy [23] Komentuj z głową »
szczęśliwa
03.12.09 14:34, Ćma
// skasuj komentarz
ciastka owsiane,ciekawe jak smakuja bo nie powiem co przypominaja mi ale bez obrazy ;) no a co do szkoly to ja na uczelnie smigam nawet chora :) no trudno ale musze, z reszta ja studiuje zaocznie wiec nie tk zle, Ty chyba dziennie?
zakochana
02.12.09 19:33, Maduixa // ja kozakow jeszcze nie zalozylam w tym roku ani razu
// skasuj komentarz
dzis niby zimno, 18 stopni, zalozylam kurtke i upieklam sie....buuuu
zakochana
02.12.09 01:15, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
heh taki sam buntownik i pyskacz jak kuba w :P ciuchy podobne, Adrian też dziennikarz- początkujący, ale jestem pewna, że o Nim usłyszy każdy, bo idzie dobrą drogą :P hehe mnie wkurza skład finału. Brakuje wielu fajnych ludzi. Ale zobaczymyyyy :) znikam spać! A pracy jeszcze nawet nie zaczęłam pisać :) na razie nie cisnę, bo u mnie to kwestia podsumowania badań i ankiet, które już mam zrobione - więc najtrudniejsze za mną ;) a ja muszę miec wenę i lecę jak burza z pisankiem! :D
zakochana
02.12.09 01:01, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hehe :P:P ja tam lubię Muchę, ale wkurza mnie fakt, że pojawia się już nawet metoda odchudzania z muchą :D hehe. Nie no w sumie to mnie wali to, kto to wygrał ;) wolę Mam talent od tańca ;) a najbardziej to lubię Wojewódzkiego, którego w dodatku mój własny prywatny facet mi tak przypomina. Ach. Idę spać, bo rano na seminarium spadammmmmm. Całusssssssss :*
zakochana
02.12.09 00:48, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
za tą, która wystrzeliła z pięknym tańcem freestyle! Nataszą. Nie wiem sama czemu, strasznie lubiłam Muchę :) ale teraz uznałam, że to sprzedajna dziwka :P
zakochana
01.12.09 23:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wiem widzę :P ale jak dla mnie to każde ciacho to złooo! Złoooo! :P a fotka z niedzieli :D spacer po lesie koło domu Adriana, ech. jak ja lubuję tego faceta ;D olaboga!
zakochana
01.12.09 22:56, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
takkk w tamtym tygodniu miałam to od wt-czw :p
zajęta
01.12.09 22:55, bdagusia
// skasuj komentarz
...strasznie mi brakuje teatru... ech!
zakochana
01.12.09 22:46, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
moi nie choruja.. ale za to studenci tak... Mnie na szczescie jeszcze nic nie złapało prócz grypki jelitowej ;p
zakochana
01.12.09 21:09, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
zabierz te ciasteczkaa stąd! :P
spokojna
01.12.09 17:45, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Witaj ...... Co do mojej sukni, to ja nie marzyłam nigdy o białej , typowej sukni ślubnej [ble:)] , a to, że synek był już na świecie [ od roku] to tylko dało mi powód do kolorowej kreacji :) ... Bo ja zawsze byłam przekorna i nie lubię wyglądac jak połowa populacji kobiet w naszym kraju :P
leń
01.12.09 14:51, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No On też nie może się zebrać żeby mi zdjęcia wysłać...
leń
01.12.09 10:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
nie mam aktualnego, znaczy mam ale doprosić się o wysłanie tych zdjęć to masakra. No ja byłam w Łodzi na krytym.
chora
01.12.09 00:16, malaemka
// skasuj komentarz
:)
zakochana
30.11.09 12:59, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a nawet, gdyby napisala to i tak mogloby to wiele nie dac, u nas niektorzy cwiczeniowcy to są tacy,ze ich nie interesuje czy bylas w szpitalu, umarl Ci ktos. Nie ma cię to przyjdz na dyzur i zdawaj...bezdusznicy:P
zakochana
29.11.09 16:21, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
Kurcze ile kolczykow ;)) extra ! co do kolosa,to jutro wyniki i jutro drugi kolos,ale tym razem ze sprawozdawczosci finansowej :/ masakra ;/ wlasnie nad ślęczę ;p
zakochana
29.11.09 14:50, *tabaque
// skasuj komentarz
Ale masz kulczyków:P hihi. Jaaaa, ja nie zaczęłam pisać pracy mgr. Ale leń ze mnie hehe
sexy
29.11.09 10:10, Narzeczona
// skasuj komentarz
ja jej nikogo nie odbiłam. Poznałam Go dużo dużo pózniej po ich rozstaniu. Zreszta z jej winy i wyboru. tylko tak jakby opamiętała się dopiero jak ja się pojawiłam;p
zakochana
29.11.09 08:10, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Kiepsko, bo jutro do pracy.. a strasznie mi się nie chce ;/
leń
28.11.09 23:58, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ojjj, od razu, że nie aktualna :D
spokojna
28.11.09 23:32, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Zdrowi, zdrowi - dziękuję :) ...... jeszcze tylko strupki gdzieniegdzie i trochę śladów, które bledną sobie już. A kąpiele robiłam Maciejkowi, bo on mały jest i pieluszkowy , czyli jest Tam ciepło i mokro, a to sprzyja namnażaniu bakteri ,,, zakażenia nie było ale za to zostaną mu w Tym miejscu 3 blizny.
spokojna
28.11.09 23:10, KiniaM // P.S
// skasuj komentarz
boski kufer .....
spokojna
28.11.09 23:08, KiniaM // .
// skasuj komentarz
To kąpiel w nadmanganianie potasu - działa przeciwbakteryjnie [ a dodatkowo zmienia odcień skóry na opalony- co widac po wymoczonych nóżkach MAcieja i jego bladych nie moczonych pleckach ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz